سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

این روزها بانکداری الکترونیک در کشور با اقبال عمومی مواجه شده و روز به روز بر تعداد افرادی که از طریق اینترنت خرید می کنند افزوده می شود . اما استفاده نادرست از اینترنت می تواند سبب از دست رفتن اطلاعات محرمانه و در نتیجه سرمایه شما شود برای پیش گیری از سرقت اینترنتی رعایت نکات زیر ضروری به نظر می رسد: . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در پی انتشار اخباری در مورد هک شدن سیستم کارتهای بانکی و درخواست بانک مرکزی ایران برای تغییر رمز کارت های بانکی، گزارشها نشان می دهد که مردم به برخی شعب و خودپردازهای بانکی هجوم برده اند تا در اولین فرصت رمز کارت بانکی خود راعوض کنند.

خبرگزاری مهر از هجوم مردم به خودپردازهای بانکی خبر داده و نوشته است که "مردم نگران سوء استفاده از حساب های خود هستند." . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

گوشي‌هاي بازار معمولا با ميانگين 10 تا 25 هزار تومان اختلاف قيمت به فروش مي‌رسد. همچنين ممكن است گوشي‌هاي بدون گارانتي گاهي اوقات تا 100 هزار تومان با گوشي‌هاي گارانتي دار اختلاف قيمت داشته باشد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تلاشهای بی حاصل واشنگتن برای تحت فشار قرار دادن ایران، با اعمال تحریمهای جدید نفتی علیه این کشور موافقت کرد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

خبرآنلاين- همزمان با روز 13 فروردین موسوم به روز طبیعت اغلب استان‌های کشور آسمانی صاف، کمی تا نیمه ابری داشته باشند . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

طرح امنیت اخلاقی و جمع آوری ماهواره ها با قوت ادامه پیدا می کند.

مهر: جانشین فرمانده ناجا گفت: طرح امنیت اخلاقی و جمع آوری ماهواره ها با قوت ادامه پیدا می کند.

سردار احمد رضا رادان بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای فرماندهی استان هرمزگان با اشاره به تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی در سال 91 بیان داشت: طرح امنیت اخلاقی در سال 91 با قوت ادامه خواهد داشت و با هرگونه مظاهر بداخلاقی دینی و اسلامی برخورد خواهد شد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اگر جزو فن‌بوی‌های اپل و محصولات این شرکت هستید و نمی‌توانید تحمل کنید کسی به ساخته‌های جابز توهین کند، توصیه می‌کنم همین حالا از خواندن ادامه‌ این متن صرف نظر کنید.......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 240
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 6309
بازدید کل : 212608
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1